טריפוד

  • חצובות וכננות

    חצובה דגם TM9

    דורג 0 מתוך 5
    1,900.00 הוספה לסל

טריפוד – ליהנות מנוחות ובטיחות רבה יותר


לחצובה המורכבת משלוש רגליים, טריפוד, יש תפקידים רבים בכל מיני תחומים בחיים אך היא שימושית במיוחד כאשר צריכים להשתלשל ולעבוד בחללים מוקפים. בזכות שלוש הרגליים החצובה יציבה מאד ואפשר להיעגן אליה ולרדת בעזרתה לחלל מוקף לשם עבודה באופן בטיחותי. כמו כן, משמשת החצובה לחילוץ מחללים מוקפים. כיום ידוע על לא מעט סוגים של חצובות שנבדלות זו מזו בחומרי הגלם שמהן הן עשויות, יש כאלה המיועדות לשימושים ספציפיים, טריפודים שניתן לכוון את אורך וגובה הרגליים שלן וכאלה המתאימות במיוחד לשימוש בתנאי שטח מחוץ לבית או למקום סגור. היתרון הגדול ביותר שיש בחצובות הגדולות הוא הרגליים הטלסקופיות המאפשרות קיפול ונשיאה נוחים מאד ללא סרבול או תחושה של נשיאת משא כבד מאד.

מתי משתמשים בטריפוד?


כאמור – יש כמה וכמה שימושים לחצובות מסוגים שונים. הייעוד של כל החצובות הוא להחליף את הידיים כאשר צריך להשתלשל לחלל מוקף ולעבוד שם. הטריפודים השונים מתאימים לשלל שימושים וכאשר בוחרים את הסוג הנכון והמתאים – אין ספק שתתקבל התוצאה הטובה ביותר שאפשר יהיה להסתמך עליה לאחר מכן בהמשך העבודה.


מעוניינים לרכוש טריפוד מאיכות גבוהה ותוהים לאיזו כתובת לפנות? חברת מערכות בטיחות היא המקום הנכון להיעזר בשירותיו. לסקירה על מוצרי הבטיחות השונים של החברה לחצו כאן ולפרטים נוספים הם על הדגמים והן על העלויות השונות, צרו קשר בטלפון 03-9383000.

לפתרונות ומוצרים באיכות גבוהה ובמחיר אטרקטיבי

חייגו: 03-9383000 או השאירו פרטים ונציגנו יחזור אליכם בהקדם