ציוד מגן אישי לעבודה בגובה

חברת מערכות בטיחות, מספקת מעטפת שלמה של פתרונות לחללים מוקפים ולעבודה בגובה, הכוללת גם ציוד מגן אישי לעבודה בגובה. אנו מוכרים ציוד מגן אישי, הכולל בין היתר, רתמות בטיחות, קסדות, חבלים, טבעות ועוד אמצעי אבטחה – באיכות גבוהה ובמחירים אטרקטיביים. המוצרים מוצעים לצד פתרונות מקיפים, המתחילים ברמת העובד ומגיעים עד לתשתיות במקום העבודה – וכל זאת תוך מטרה להגביר את המודעות לבטיחות בגובה, לאור ניסיון רב שנים בתחום.

מוצרי בטיחות איכותיים

באתר האינטרנט של חברתנו, תוכלו להתרשם ממאות מוצרי איכות, המהווים ציוד מגן אישי לעובדים בענף. לפניכם 3 דוגמאות מיני רבות:

 

קסדה קלה VISOR – – מדובר בקסדה קלה, בעלת הגנה לעיניים ולאוזניים, נוחה מאוד לביצוע עבודות בגובה, המגיעה עם משקף פנים ומגן ראש ועומדת בתקן .EN397 זוהי קסדה העשויה מפלסטיק קשיח שבתוכו חורים לאוורור וכן תפסים המיועדים לחיבור של פנס ראש, בעלת אפשרות קלה ונוחה לכוונון את הרצועות באמצעות אבזמים. כאמור, מדובר בקסדה קלה השוקלת 385 גרם בלבד, כדי למנוע הכבדה בעת העבודה על גופו של העובד. הקסדה מגיעה גם עם ריפוד פנימי סופג זיעה.

רתמה מדגם CAT – מדובר ברתמה בעלת חגורת מותניים צפה שעימה ניתן לבצע בקלות עבודות מאחור. היא מגיעה עם רצועות חזה אלסטיות, רצועת גב מרופדת ורחבה וחמישה אבזמי כוונון המצויים בחזה העליון, בחגורת המיקום וברגליים. החגורה, שעומדת בתקנים EN358 ו- EN361  מגיעה גם עם אבזמים אוטומטיים לחגורת המיקום ולרגליים, רצועות להחזקת ותליית ציוד, ושתי לולאות המאפשרות חיבור למערכת בלימת נפילה בחלק העליון והקדמי.

אמצעי עיגון נייד תקני – מבוסס על משקל עצמי, המתאים לשימוש בגגות בעלי שיפוע של עד חמש מעלות. האמצעי שוקל עד עשרים וחמש קילו ומתאים לאדם אחד או לשני אנשים למניעת נפילה.

ערכת חצובה – הערכה המגיעה עם כננת ובולם מדגם DB-A1, הינה חצובה קלה מאלומיניום בעלת ציפוי מגן נגד חלודה, היכולה לשאת עד שני אנשים בגובה כיוונון שנע בין 1.54 מטר ל- 2.46 מטר. החצובה מאפשרת תפעול פשוט וקל של אדם אחד. הרגלים של חצובה מדגם זה, יציבים גם על גבי משטחים שאינם חלקים או שטוחים.

 

שימוש נכון בציוד המגן לעבודה בגובה

שימוש נכון בציוד מגן לעבודה בגובה, צריך להתבצע על פי שורה של הנחיות:

  • חשוב שיהיה לציוד תיעוד רשום הכולל מידע אודותיו, שנת ייצור ואורך חיים, שמו של הספק ושל היצרן, הוראות לתחזוקה ואחסון , הוראות לשימוש נכון בציוד ותיקונו.
  • ההנחיות לגבי הציוד לעבודה בגובה יסבירו את ייעודו , אופן השמתו על גוף העובד, ויפרטו באם יש שינוים או תוספות לציוד.
  • הנחיות אלו גם יכללו אזהרה שלא לעשות שום שינוי של ציוד מגן לעבודה אישי, ללא קבלת אישור לכך מגורם מוסמך.
  • על ציוד בטיחות לעבודה בגובה יפורט גם מידע אודות תנאי השימוש בו ומצבים היכולים לפגום בתקינותו. למשל, תנאי סביבה וטמפרטורות היכולים לגרום נזק לציוד העבודה בגובה, חומרים כימיים שאסור שיבואו במגע עם הציוד וכדומה.
  • בכל מקרה בו קיים ספק אודות תקינות של ציוד העבודה בגובה, יש להפסיק באופן מיידי את השימוש בו, עד שייבדק על ידי גורם מוסמך שיאשר בכתב את המשך השימוש בו.

שימוש נכון באמצעי קשירה

לציוד בטיחות לעבודה בגובה יש גם פירוט ניכר על אמצעי קשירה. למשל,

ישנן הוראות ברורות לאופן החיבור של אמצעי קשירה שונים על נקודות העיגון – באופן שימנע נזק או שחרור של אמצעי הקשירה. כמו כן, ישנן למשל הנחיות כיצד לחבר רתמה לאמצעי קשירה – נאסר לחבר בקשירה כמה אמצעי קשריה במטרה להאריכם. בנוסף, יש גם הנחיות כיצד להימנע בממצבים של התחשמלות, במקרה של אמצעי קשירה המורכב ממתכת, ועוד. באותו האופן, קיימות הנחיות לגבי ציוד נוסף לעבודה בגובה, כגון, מערכות בלימה,  עבור נקודות עיגון, יציאה בגובה מסל הרמה לאמצעי אחר, ועוד.

 

למידע נוסף והזמנות

כאמור, באתר של מערכות בטיחות, ניתן להתרשם ממגוון רחב של ציוד מגן אישי לעבודה בגובה. למידע נוסף אודות המוצרים ולביצוע הזמנות –  ניתן לפנות אלינו בטלפון 03-9383000 או במייל info@height.co.il .

לפתרונות ומוצרים באיכות גבוהה ובמחיר אטרקטיבי

חייגו: 03-9383000 או השאירו פרטים ונציגנו יחזור אליכם בהקדם