הדרכות גובה למנהלי עבודה בבניה

חברת מערכות בטיחות, הפועלת מזה שלושה עשורים בתחום הפתרונות ובטיחות בגבוה, הינה שותפה לפרויקט מטעם משרד הכלכלה אשר יצא לדרך ב- 2014. מדובר בפרויקט הדרכות גובה למנהלי עבודה בבניה המקיף שורה ארוכה של נושאים מהותיים.

אודות הפרויקט

פרויקט הדרכות בגובה למנהלי עבודה בבניה החל כאמור ב- 2014 מתוך כוונה להנחיל למנהלי עבודה מכל רחבי הארץ ידע מקצועי בתחום העבודה בגובה. כידוע, על פי הודעתה של מפקחת העבודה הראשית, מינויו של אדם בתור מנהל עבודה באתר יאושר החל מ- 2018 רק לאור השתתפות בהכשרת עבודה בגובה. למען מטרה זו החל לקיים משרד הכלכלה את הפרויקט לו שותפה חברתנו, המאפשר למשתתפים להתמקצע בנושא ולרכוש כלי בקרה על פעולות ועובדים שמצויים תחת ניהולם. המטרה היא כמובן לשפר את ההיבט הבטיחותי באתרי בנייה בכל הקשור לעבודה בגובה, להקטין משמעותית את התאונות ולאפשר למנהל להוות דוגמא נאותה לעובדים בגובה.

פרטים על ההכשרה

קורס עבודה בגובה למנהלי עבודה נועד למי שמונו במהלך 5 השנים האחרונות למנהל עבודה, כאשר המטרה היא להגיע בסופו של דבר ל- 7000 הכשרות על חשבון מינהל הבטיחות בעלות כוללת של 6 מיליון שקלים. לשם כך נבחרו 4 מוסדות הכשרה שאושרו לביצוע קורסים לעבודה בגובה מטעם מפקחת העבודה הראשית, ובהם גם חברת מערכות בטיחות בע"מ. מדובר בהכשרות המבוצעות במתקנים שלנו בקבוצות קטנות ובליווי מדריכים מוסמכים, אשר נמשכות 3 עד 4 ימים של הכשרה מעשית ושיעורים פרונטאליים. יש לציין כי בשלב זה עלות ההכשרה היא 200 שקלים בלבד (עבור הרשמה) אך בעתיד ישאו המשתתפים במלוא העלות.

 

מה כוללת ההכשרה

כאמור, הכשרת מנהלי עבודה לעבודה בגובה מבוססת על שיעורים פרונטאליים והתנסות מעשית, וזאת בשרה ארוכה של תחומים הכוללים בין היתר חוקים ותקנות לעבודה בגובה, זיהוי והערכת סיכונים, ציוד מגן אישי, טעויות אופייניות, אחריות משפטית והדרכת עובדים. כמו כן, הקורס יעסוק בהדגמות ותרגולים של ציוד מגן אישי, ניהול סיכונים והוראות בטיחות, מערכות אבטחה, מערכות עבודה, מצבי חירום, מבוא לסולמות ניידים וקבועים, עבודה עם כלי עבודה, סולמות החייבים בשימוש מערכות אבטחה, עיגון וקידוח עוגנים. זאת בנוסף להתקנת וייצוב פיגומים, מבוא למשטחי עבודה וגגות, פתרונות בטיחות לטווח ארוך וניהול סיכונים.

 

למידע נוסף והרשמה

המעוניינים לקבל פרטים נוספים אודות הדרכות גובה למנהלי עבודה בבניה, או לבצע הרשמה לקורס, מוזמנים לפנות אל מערכות בטיחות בע"מ בטלפון 03-9383000. נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה ולתאם השתתפות בהתאם למקומות פנויים וללוחות הזמנים המתאימים לכם.

לפתרונות ומוצרים באיכות גבוהה ובמחיר אטרקטיבי

חייגו: 03-9383000 או השאירו פרטים ונציגנו יחזור אליכם בהקדם