השכרת כיתות לימוד ממקום טוב

נדרשים השכרת כיתות מקום טוב? לחברת מערכות בטיחות ג.י. יש מענה מצוין עבורכם, עם מתחם לימודים חדשני, מסודר ומאורגן, המספק מענה למגוון רחב של צרכים. במתחם השוכן בקיבוץ עינת (ליד ראש העין), ישנן כיתות לימוד להשכרה בתנאים הטובים ביותר שאפשר לבקש, בין אם עבור תוכנית לימודים קצרה וחד פעמית, קורס ממושך, ימי עיון, הרצאות ועוד.

השכרת כיתות בכל ימות השבוע

ישנן חמש כיתות לימוד להשכרה מונגשות במתחם שלנו. מדובר בכיתות בגדלים שונים – האחת מיועדת לקבוצות לימוד קטנות ואינטימיות של עד 15 תלמידים, השנייה מיועדת לקבוצות בינוניות של עד 25 איש והשלישית מיועדת לכיתה גדולה של עד 40 משתתפים.

את כיתות הלימוד תוכלו להשכיר בכל ימות השבוע מיום ראשון ועד יום שישי (כולל), מהשעה שבע בבוקר ועד השעה חמש אחר הצהרים. כמו כן, במידת הצורך, השכרת הכיתות אפשרית גם בשעות נוספות שאינן שעות העבודה שלנו 17:00 – 22:00. גישה זו מעניקה לכם גמישות מרבית בבניית מערכת לימוד ושעות נוחה לכם ולמשתתפים. יש לציין כי הכיתות שלנו שוכנות בקבוץ עינת שבאזור השרון ולכן מספקות מצד אחד מיקום נוח, מרכזי ופשוט להגעה, ומצד שני מיקום שקט, ירוק ונעים ללימודים עם שפע של חנייה בחינם.

השכרת כיתות מאובזרות

שירותי השכרת כיתות המוצעים על ידינו כוללים כיתות מאובזרות היטב בכל הציוד הנדרש להוראה והעברת תכני הלימוד. בין היתר, הכיתות מאובזרות כמובן במזגן, מחשבים, מקרן ולוח מחיק. על כן, הן חוסכות לכם את הטרחה שבארגון והבאת ציוד זה לכיתות הלימוד. בנוסף, הכיתות מתוחזקות באופן שוטף והן מסופקות כמתחם נקי ונעים ללימוד ושהייה. ואם לא די בכך, שירותינו כוללים גם שתייה חמה, מים קרים וכיבוד קל כמו עוגיות וופלות לאורך כל משך השהייה. מעבר לכך, יש לנו הסדרים עם מסעדות בסביבה המספקות ארוחות צהריים ברמה גבוהה ובמחירים אטרקטיביים. כמו כן, אם יעלה הצורך, אנו מספקים שרותי לוגיסטיקה נלווים שונים לייעול מערך ההדרכה של הלקוח. מעבר לכך, אנו עומדים לרשותכם בכל צורך ובקשה ונשמח לסייע בכל עניין.

להשכרת כיתות לימוד

להשכרת כיתות לימוד במקום טוב ולקבלת עוד מידע בנושא, צרו קשר עם חברת מערכות בטיחות ג.י. בטלפון – 03-9383000.