קורס הדרכת סנפלינג

קורס הדרכת סנפלינג / גולש מעטפת – לקבל את כל הכלים שצריך


פעילות של סנפלינג לא מקושרת אך ורק לעולם הטיולים והחופשות אלא גם לכמה ענפים הקשורים לעולם העסקים והתעשייה. ניקוי חלונות של בניינים, סיוע בחילוץ והצלה של מטיילים בחיק הטבע או ביצוע פעולות במיכלי תעשייה ענקיים – כל אלה דורשים כישורים ומיומנויות שיש רק למי שמסיים בהצלחה הכשרה בנושא סנפלינג/גלישת מעטפת. לא כל אחד יכול להעביר השתלמות מקצועית כזאת בעצמו, אלא רק מי שהוסמך לכך לאחר שעבר קורס מדריכי סנפלינג / גולש מעטפת והוסמך לכך על ידי מדינת ישראל.

מה לומדים בקורס?


המחשבה האינטואיטיבית על סנפלינג כוללת את הירידה בצוקים או מחקר המערות, אך בעצם החניכים שעוברים קורס הדרכת סנפלינג / גלישת מעטפת צריכים לדעת הרבה יותר מכך. הם צריכים לדעת איך להתעסק בציוד הגלישה, ממה מורכב הציוד ואילו אביזרים חייבים להיות תמיד בהישג יד, הם ילמדו גם באופן תיאורטי וגם באופן מעשי איך לבצע את הסנפלינג/גלישת מעטפת הן עבור עצמם והן על מנת להעלות או להוריד אדם אחר, וכמובן שהלימודים יכללו נושאי בטיחות שונים או תכנים הקשורים בהתנהגות בשטח.

למי מתאים הקורס?


הקורס מתאים למי שיש לו ידע וניסיון בסנפלינג/עבודה בגובה, מי שכמובן לא מפחד מגובה ויכול לקחת אחריות על נושאים הקשורים בחיי אדם או בביצוע פעולות מעט מסוכנות באופן יחסי. קורס מדריכי סנפלינג מחיר יכול להיות מגוון ותלוי בכמה גורמים אך בדרך כלל ינוע סביב כמה אלפי שקלים, שכן רמת ההכשרה חייבת להיות גבוהה במיוחד על מנת לוודא שהבוגרים יכולים להשתלב בתחומי העבודה בגובה בחברות מקצועיות שקיימות.


מי שיש לו ניסיון בסנפלינג, גם אם רק בתחום אחד שלו כמו טיולי שטח – יכול להרחיב את האופקים ולהציע את עצמו גם בתחומים אחרים כמו חילוץ והצלה או גלישה בעולם התעשייה. כך הוא יוכל ללמוד נושאים ותכנים שלא מוכרים לו.


רוצים להשתתף בקורס כזה ולרכוש את כל הכלים הנדרשים על מנת להתמודד עם האתגר בעת הצורך? חברת מערכות בטיחות היא המקום הנכון לפנות אליו. לסקירה על הדרכות וקורסי החברה, לחצו כאן ולפרטים נוספים, צרו קשר בטלפון 03-9383000

לפתרונות ומוצרים באיכות גבוהה ובמחיר אטרקטיבי

חייגו: 03-9383000 או השאירו פרטים ונציגנו יחזור אליכם בהקדם