קורס סנפלינג לעבודה בגובה

על פי הוראות משרד הכלכלה, מטפסי תרנים וגולשי בניין מחויבים במעבר הכשרה בתחום עבודתם המסופקת על ידי מוסד הכשרה בעל אישורו של מפקח העבודה הראשי. עם סיום ההכשרה יבוצע רישום של המשתתפים במרשם לאור עמידה בדרישות הקורס והנתונים המועברים על ידי מוסד ההכשרה למשרד הכלכלה, מינהל בטיחות ובריאות תעסוקתית.

קורס גלישה סנפלינג עם חברת מערכות בטיחות

חברת מערכות בטיחות בע"מ מקיימת קורס גלישת סנפלינג, המכונה גם קורס גולש מעטפת, באישור משרד הכלכלה. הקורס מיועד לעובדים המעוניינים לבצע עבודות גלישה בתחום הבניין ומטרתו היא לספק כלים לעבודה בטוחה במעטפת המבנה. מדובר בהכשרה הנמשכת כשישה ימים כאשר מי שעומד בהצלחה במטלות יוצא ל- 12 ימי התמחות בשטח, תחת השגחתו של מנהל עבודות גלישה מקצועי בעל הסמכה ממשרד הכלכלה.

תנאי קבלה, בחינות ותעודות – קורס סנפלינג בסיסי

על מנת להתקבל לקורס סנפלינג מחיר יש להיות לפחות בן 18 שנים ולהציג תחילה בדיקה רפואית בחתימתו של רופא תעסוקתי. הבדיקה חייבת להתבצע לכל היותר שנה לפני מועד ההכשרה המבוקש, ועליה לציין שהעובד כשיר לעבודות בגובה בגלישת מבנים. בסיום ששת ימי ההכשרה מבוצע מבחן עיוני המקיף את התכנים הנלמדים, ולאחר סיום ההתמחות (לא יותר מחצי שנה אחריה) תתקיים בחינה מעשית המהווה הסמכה סופית לביצוע עבודות גלישה. על כן, כדי לקבל את התעודה התקפה מטעם משרד הכלכלה יש לעמוד בשתי הבחינות ולהציג טופס התמחות חתום מטעם מנהל מקצועי מוסמך. יש לציין כי על פי משרד הכלכלה, כעבור שנתיים נדרש העובד לרענון בן יומיים לחידוש תוקפה של התעודה.

השתלמות בסיסית בעבודה לגובה

חברת מערכות בטיחות בע"מ מספקת עוד שורה ארוכה של קורסים ובהם השתלמויות בסיסיות במגוון תחומים הקשורים לעבודה בגובה, המאפשרות לעמוד בתקנת העבודה בגובה שנכנסה לתוקף ונוגעת לכל בעלי התפקידים. התוכניות כוללות את התחומים הבאים: מבוא, גגות, סולמות, במ"נים, קונסטרוקציה, חלל מוקף, סלי הקמה ופיגומים. 

למידע נוסף והרשמה 

המעוניינים במידע נוסף על קורס סנפלינג מחירים, תכני ההכשרה, תנאי קבלה וביצוע הרשמות – מוזמנים לפנות אל חברת מערכות בטיחות בע"מ בטלפון 03-9383000.

לפתרונות ומוצרים באיכות גבוהה ובמחיר אטרקטיבי

חייגו: 03-9383000 או השאירו פרטים ונציגנו יחזור אליכם בהקדם